Aero2: mechanizm Captcha świetnie się sprawdza. Mamy dla Was "dobre informacje"

Spółka Aero2 wydała oświadczenie. Znajdziemy w nim wiele dobrych informacji m.in. o zwiększeniu średniej przepływności po wprowadzeniu mechanizmu Captcha.

Wprowadzenie mechanizmu autoryzacji Captcha do świadczonej przez Aero2 usługi bezpłatnego dostępu do Internetu ogromnie zdenerwowało wielu z jej użytkowników. Kilka przykładowych komentarzy poniżej:

"Bardzo sprawnie wpisujecie kody ?! To jakieś żarty ?! To do ku...wy nędzy konkurs na wpisywanie kodów jest ?! Syf i dziadostwo !"

"Chyba przefajnowali: jedna część kodu jest w ogóle nieczytelna nie tylko dla niewidomych. Jeżeli już uda się wpisać prawidłowy kod (u mnie po kilkunastu próbach), odpowiedź brzmi: kod prawidłowy - zresetuj połączenie z internetem. Po ponownym uruchomieniu przeglądarki wracamy na stronę logowania bdi.free.aero2.net.pl. Proszę mi oddać 27,- zł."

"SZANOWNY panie Zygmuncie Józefie Solorzu Żaku Kroku etc. etc. etc. jeśli ja kiedykolwiek wydam złotówkę w twojej firmie, to pójdę się z tego wyspowiadać. Tymczasem zadzwonię do swojego operatora gsm zapytać czy nie da się zablokować wszystkich połączeń z sieci Plus. Nie będę rozmawiał z klientami kogoś takiego. Niech sobie kupią telefony w porządnej sieci."

Jak widzicie, użytkownicy BDI zarzucają Aero2, że mechanizm Captcha jest bardzo problematyczny w obsłudze. Wydaje się też, że część osób przestała po prostu korzystać z darmowego Internetu. W odpowiedzi na te zarzuty spółka Aero2 zamieściła właśnie na swojej stronie następujące oświadczenie:

Co Wy na to?


Zobacz również