Amazon Kindle Fire bez reklam? Tak. Za dodatkowe 15 USD

Decydując się na zakup nowych tabletów Amazona z rodziny Kindle Fire klienci otrzymali możliwość skorzystania ze specjalnej oferty, dzięki której mogą się uwolnić od reklam.

Amazon odświeżył niedawno ofertę nowymi urządzeniami, wśród których znalazły się również trzy nowe tablety z rodziny Kindle Fire. Poinformował wówczas, że będą one wyświetlały tzw. Special Offers, czyli reklamy, które jednak nie powinny zbytnio przeszkadzać podczas użytkowania tabletu pojawiając się jedynie na ekranie zablokowanym i w niektórych aplikacjach.

Dzięki temu rozwiązaniu, jak przekonuje Amazon, cena tabletów mogła zostać ustalona na bardziej atrakcyjnym dla klienta poziomie. Czy jednak nie ma możliwości pozbycia się tego fantastycznego dodatku? Z początku wydawało się, że nie, gdyż Amazon milczał w tej sprawie.

A jednak można...

Z pewnym opóźnieniem poinformował jednak w końcu, że użytkownicy chętni do pozbycia się reklam będą mogli to zrobić za dodatkową opłatą w wysokości 15 USD.

Podsumowanie

To dobra decyzja Amazona, gdyż dzięki niej klient ma możliwość samodzielnego podjęcia decyzji, czy godzi się być delikatnie atakowany reklamami, czy też woli jednak zapłacić niewielką kwotę i się ich pozbyć.


Zobacz również