Apple opracowało system sprzedażowy dla sieci Lidl

Popularna sieć marketów Lidl nawiązała współpracę z Apple, co zaowocowało nowymi rozwiązaniami. Pojawiły się one także w polskich sklepach firmy.

LidlMobile Office (LiMO) dedykowany jest urządzeniom iPad. Ma stanowić wsparcie dla Kierowników Rejonu Sprzedaży, dostarczając im zdalnie wszelkich informacji niezbędnych do organizacji i zarządzania procesami sprzedaży i zastępując konieczność korzystania z dokumentów w tradycyjnej, papierowej formie. System opiera się na współpracy z urządzeniami iPad oraz aplikacjami własnymi. Oferuje on zdalny dostęp do wszystkich dokumentów, jakich potrzebują w codziennej pracy (m.in. rozmieszczenie towaru w sklepach czy oferty specjalne). W przyszłości ma także wspomóc rekrutację nowych pracowników.

Lidl

Lidl

Patrycja Kamińska z biura prasowego Lidl komentuje: "Wprowadzając system LiMO,zrobiliśmy duży krok naprzód –nie tylko ułatwia on pracę Kierownikom RejonuSprzedaży, lecz również sprawia, że ich stanowisko jest jeszcze bardziej atrakcyjne. Opinie użytkowników systemu po 6 miesiącach jego funkcjonowania jednoznacznie wskazują, że wprowadzenie systemu było krokiem we właściwym kierunku."

Co ciekawe, ze względu na bezpieczeństwo i ochronę danych, wrażliwe informacje biznesowe są dostępne tylko online i są wyświetlane, lecz nie zapisywane na iPadzie. Tak więc w przypadku utraty lub kradzieży urządzenie jest bezwartościowe.


Zobacz również