Avaya integruje iPhone'a ze swoim oprogramowaniem

Avaya twierdzi, że iPhone może z powodzeniem obsługiwać aplikacje biznesowe, po tym gdy firma zintegrowała to rozwiązanie ze swoim oprogramowaniem one-X Mobile.

Dzięki oprogramowaniu one-X Mobile, iPhone może pełnić rolę osobistego komputera, zdolnego kontrolować zdalnie systemy komunikacyjne używane w firmie. Realizując to zadanie za pośrednictwem centralek PBX, iPhone wspiera wtedy takie funkcjonalności, jak szybkie inicjowanie połączeń, przekierowywanie połączeń, czy zawiadywanie konferencjami.

Użytkownicy mogą też konfigurować reguły zarządzające połączeniami (oparte na takich czynnikach, jak lokalizacja GPS czy pora dnia), przeglądać korporacyjną pocztę głosową i przełączać rozmowy (w trakcie ich trwania) z aparatu iPhone na deskphone.

Warto przypomnieć, że oprogramowanie one-X Mobile wspiera już systemy Symbian, Windows Mobile, BlackBerry i Palm. Avaya informuje, że nie ma na razie w planach zintegrowania z urządzeniem iPhone oprogramowania one-X Mobile Dual Mode (wspierającego klasyczną telefonię komórkową i telefonię VoWLAN).


Zobacz również