Będzie więcej reklam w grach Electronic Arts

Jak oświadczył przedstawiciel Massive Inc, firmy należącej do Microsoft, przedłużona została umowa z Electronic Arts dotycząca umieszczania reklam w grach. Zapowiada się więc dalszy ciąg marketingowej ofensywy EA.

Jak zapowiedział przedstawiciel Massive Inc., umowa z Electronic Arts została przedłużona na kolejne dwa lata. W tym czasie znacznie poszerzona ma zostać oferta gier zawierających reklamy. Technologia Massive pozwala na uaktualnianie reklam na bieżąco za każdym razem gdy jakaś gra uruchomiona zostaje w systemie online.

Przedstawicielka EA, Kathy Vrabeck, powiedziała że jej firma bardzo mocno wierzy w skuteczność reklam w grach. Jej zdaniem rynek ten dopiero raczkuje, jednak jest bardzo obiecujący i dlatego będzie rozrastać się niesłychanie szybko.

Vrabeck podkreśliła jak wielką rolę w rozwoju tego rynku odgrywa Massive Inc. Jej zdaniem, firma ta jest niekwestionowanym liderem tej branży i to właśnie dlatego EA zdecydowała się na tak bliską współpracę.

Massive już teraz dba o reklamy w takich grach EA jak seria Need for Speed . Teraz nowe spoty zostaną dodane do nowych tytułów, między innymi: NFL, NBA Live, NHL oraz NASCAR.


Zobacz również