Boo.com wznawia działalność

Boo.com, odzieżowy sklep internetowy, który zakończył działalność w maju, ma wznowić działalność.

Brytyjska firma Boo.com zajmująca się sprzedażą ubrań poprzez sieć została wykupiona przez amerykańskie przedsiębiorstwo Fashionmall. Amerykanie wykupili domenę i znak handlowy Boo.com jeszcze wiosną br. Sklep internetowy, który zakończył działalność w maju, będzie znowu otwarty. Zmieni się jednak profil firmy - w czasie konferencji eTail prezes firmy Fashionmall, Ben Narasin stwierdził, że nowa witryna Boo.com ma stanowić nie tylko sklep internetowy, ale również portal, dzięki któremu konsumenci będą mogli odnaleźć specyficzne produkty sprzedawane w sieci bezpośrednio przez ich wytwórców.

Boo.com jest marką znaną na całym świecie, bowiem działająca do maja firma poświęcała znaczne nakłady na kampanie marketingowe. Eksperci twierdzą, że przedsiębiorstwo, które zostało zmuszone do zakończenia działalności, ma dużą szansę na odzyskanie pierwotnego udziału w rynku. Zdaniem Baretta Ladda, analityka z firmy Gomez, sukces "odnowionej" witryny jest prawdopodobny, zwłaszcza że inne firmy, które doświadczyły podobnych kłopotów, takie jak Abercrombie & Fitch, znów z powodzeniem prowadzą sprzedaż poprzez Internet.


Zobacz również