Creative chyba przejął się PS2

W USA wśród producentów sprzętu zapanowała moda na reklamowanie swoich produktów. Wykorzystują oni ogromną popularność w tym kraju nowej konsoli Sony.

W USA wśród producentów sprzętu zapanowała moda na reklamowanie swoich produktów. Wykorzystują oni ogromną popularność w tym kraju nowej konsoli Sony. Jeśli pojawia się jakakolwiek możliwość połączenia ich produktu z tą maszynką do gier, od razu pudełko zostaje opatrzone odpowiednią informacją, naklejką czy logo. Nie inaczej postępuje Creative, która oprócz nowych głośników z cenionej przez użytkowników serii Desktop Theatre przedstawiła również głośniki PS2000 o nietypowym wyglądzie i możliwościach. Urządzenie jest przeznaczone głównie do współpracy z konsolą PS2, co sugeruje nawet jego nazwa. Na pierwszy rzut oka zestaw ma nietypowy wygląd. W jego skład wchodzi głośnik niskotonowy i zaledwie jeden głośnik dipolowy, dlatego tym bardziej dziwi na pudełku logo Dolby Digital. Tajemnica tkwi w specjalnym systemie przestrzennego obrazowania dźwięku, który pozwala uzyskać ze standardowego cyfrowego sygnału w formacie DD 5.1 wirtualny dźwięk przestrzenny. Oczywiście, Creative dopuszcza używanie nowego zestawu z komputerami PC i odtwarzaczami DVD, ale czy za około 200 USD warto kupować „rozwiązanie wirtualne”?


Zobacz również