Czy Google zagra w piłkę?

Firma Vodafone zapowiedziała, że wcześniej niż planowano zakończy czteroletni kontrakt z klubem piłkarskim Manchester United i od następnego sezonu jej logo nie pojawi się już na koszulkach piłkarzy. W takiej sytuacji klub rozpoczął poszukiwanie nowego sponsora - jednym z poważniejszych kandydatów jest Google Inc.

Nowi właściciele klubu - rodzina Glazer, która za 1,4 miliarda dolarów przejęła klub w bieżącym roku - prowadzą już podobno zaawansowane rozmowy z kilkoma znanymi markami, a wśród nich z przedstawicielami branży high-tech. Powodem zmiany głównego sponsora może być to, że marka Vodafone nie jest dobrze znana za oceanem, a nowi właściciele mają nadzieję, że zmiana na inną, lepiej znaną, zwiększy popularność Manchester United w Stanach Zjednoczonych.

Kontrakt na pewno nie będzie mały, bo ten podpisany z Vodafone opiewał na sumę dziewięciu milionów funtów. Jak donosi angielski dziennik The Observer, wśród zainteresowanych oprócz Google są jeszcze m.in. IBM, Yahoo oraz Coca-Cola i Levi Strauss.

Oficjalna strona Manchester United


Zobacz również