Decydują opinie konsumentów

Pojawia się coraz więcej stron WWW, na których można znaleźć opinie konsumentów na temat zakupionych przez nich produktów.

Publikowanie w sieci opinii konsumentów na temat produktów staje się ostatnio coraz bardziej popularne i ma służyć do wzmożenia zainteresowania oferowanymi dobrami. Recenzje i wrażenia entuzjastów spełniają większą rolę niż chłodne i profesjonalne oceny ekspertów. "Profesjonalni recenzenci nigdy nie opiszą tylu produktów, ile konsumenci, bowiem prawdziwi entuzjaści zakupów kupują mnóstwo rzeczy i uwielbiają je porównywać" - twierdzi Max Mancini z ConsumerReview.com.

Recenzje konsumentów prezentowane na stronach ConsumerReview.com czy Deja.com są oparte na listach dyskusyjnych wspólnot fascynujących się np. rowerami górskimi, komputerami, fotografią, a serwisy, takie jak Epinions.com, płacą nawet recenzentom 10-30 centów za wyrażenie opinii o danym produkcie. Na stronach ConsumerReview.com można znaleźć 30 tys. produktów i 125 tys. opinii na ich temat, Deja.com ma w swojej bazie 39 tys. produktów i 900 tys. recenzji, a Epinions.com - 60 tys. produktów i 100 tys. recenzji.

Więcej informacji: iconocast.com


Zobacz również