Festiwal reklamy na DVD

Fundacja Młodego Kina (FMK) wydała płytę DVD, na której znalazły się spoty reklamowe z 7. edycji konkursów "Sztuka i film reklamowy" oraz "Euroshorts", organizowanych przez FMK w latach 1995-2001.

Fundacja Młodego Kina (FMK) wydała płytę DVD, na której znalazły się spoty reklamowe z 7. edycji konkursów "Sztuka i film reklamowy" oraz "Euroshorts", organizowanych przez FMK w latach 1995-2001. Na płycie znalazło się 90 filmów. Są wśród nich: "Lata 50-te" (Wasa, 30") z roku 1995, "Czarny kapturek" (15") - film społeczny Piotra Dumały z akcji Stop Aids, "Łaciate" (SM Mlekpol Grajewo, 20") - z roku 1996, "CPN" (45") - musical reklamowy z udziałem Andrzeja Rosiewicza, "Tango" (ZZPC Opoczno, 30") - czyli reklama płytek ceramicznych z tancerzami Małgorzatą Kosik i Ireneuszem Sulewskim z roku 1998, "Dyskoteka" (Chio, 30") - w reżyserii Mariusza Trelińskiego, "Max Emocje" (45") - nagrodzony za walory wizualne film Jarka Minkowicza oraz filmy reklamowe z Danii, Islandii, Hiszpanii, Republiki Południowej Afryki. Poza tym na dysku są teledyski m.in. autorstwa Bolesława Pawicy, Mariusza Paleja, Michała Marczaka, Guya Gossensa, przeboje Strefy Niekomercyjnej Euroshorts.

Płycie towarzyszą książka z dokładnym opisem nagrodzonych filmów, skorowidz pozwalający wyszukiwać filmy wg produktów i realizatorów, a także informacje o Fundacji Młodego Kina.

Więcej informacji:

http://www.fmk.art.pl


Zobacz również