Kabaret Mumio w Play - też go tak słabo oceniacie? W Plusie był lepszy?

Pojawił się już czwarty spot reklamowy z serii “MUMIO robi sceny w salonie Play”. Okazuje się, że budzi ona bardzo skrajne reakcje.

Kilka tygodni temu sieć Play poinformowała, że nawiązała współpracę z kabaretem Mumio, który wielu z nas pamięta ze świetnej kampanii reklamowej prowadzonej dla sieci Plus. Wkrótce po tym na YouTube zaczęły pojawiać się spoty reklamowe o nazwie “MUMIO robi sceny w salonie Play”, w którym wzięli udział nie tylko członkowie kabaretu, ale też zwykli klienci sieci. Obecnie dostępny jest już czwarty odcinek.

Jak oceniacie Mumio w Play?

Przeglądając kanał Play na YouTube okazuje się, że o ile nowe spoty są chętnie oglądane, o tyle budzą skrajne reakcje. Wśród komentarzy więcej jest jednak tych negatywnych:

"Mała sugestia dla kabaretu MUMIO …. to co robicie w tych "pseudo reklamach" przypomina jakość usług tego operatora. MUMIO jeżeli tak zaniżycie loty to za chwilę zostaniecie zaszufladkowani jako słabi kabareciarze. I żadna telewizja ani też media organizujące imprezy w plenerze itp… nie zatrudni Was …. PIENIĄDZE TO NIE WSZYSTKO !!! - jak powiedział Marek Konrad w filmie o tym samym tytule. PRZYKRO JEST NA TO PATRZEĆ … z odcinka na odcinek … coraz gorzej. Współczuje WAM bo to jest żałosne …"

"Ogólnie lipa. Reklamy w Plusie byly ambitniejsze i bardziej smieszne."

Warto też zauważyć, że w przypadku pierwszych trzech odcinków kciuków w górę jest kilka razy więcej, natomiast w przypadku czwartego więcej jest kciuków w dół.

Co na to Play?

"My jesteśmy bardzo zadowoleni z oglądalności tych spotów, zresztą są one tylko dodatkiem do całej kampanii z Mumio, której rezultaty oceniamy bardzo dobrze - zapewnia i dodaje, że operator ma jeszcze w zanadrzu kilka kolejnych filmików ze scenami w salonie." - przekonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play.

A Wy jak oceniacie nową kampanię Mumio? Faktycznie jest dużo gorsza od tej realizowanej we współpracy z Plusem?


Zobacz również