Konica Minolta i Ronaldinho w jednej drużynie

Firma Konica Minolta rozpoczęła właśnie w polskich mediach nową kampanię reklamową z udziałem brazylijskiego piłkarza Ronaldinho. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi środowiska biznesowego oraz zwiększenie w grupie docelowej znajomości marki Konica Minolta.

Zaplanowano emisję 30-sekundowych spotów w TVN24 oraz TVN CNBC Biznes. Reklamy pojawiły się również w prasie branżowej i biznesowej. Jest to część globalnego projektu, gdyż w marcu reklamy z Ronaldinho emitują stacje telewizyjne w 54 krajach wspomagane przez reklamę w prasie i Internecie.

Zgodnie z przesłaniem spotu, piłkarza i koncern połączyła umiejętność wygrywania. Podczas gdy Ronaldinho króluje na boisku, firma Konica Minolta nieustannie umacnia swoją pozycję na rynku rozwiązań do druku cyfrowego.

"Wybór Ronaldinho do naszej nowej kampanii reklamowej był oczywisty. Jego sukcesy na murawie są wypadkową nie tylko innowacyjnej techniki, szybkości i zwinności, lecz także radości i satysfakcji z gry" - tłumaczy Carlos Baart, Manager Corporate Communications and Marketing Communications w Konica Minolta Business Solutions Europe. "To te same cechy, które charakteryzują firmę Konica Minolta na polu kolorowego druku cyfrowego" - dodaje Carlos Baart.


Zobacz również