Lepsze sklepy w 2000 roku

Z testów przeprowadzonych przez firmę Keynote Systems wynika, że internetowe sklepy działały w okresie świątecznym sprawniej niż w roku 1999.

Według raportu firmy Keynote Systems zajmującej się badaniem działania stron internetowych, wydajność sieciowych sklepów znacznie wzrosła w okresie świątecznych zakupów, w porównaniu do tego samego okresu roku 1999. Analitycy brali pod uwagę czas upływający do momentu wyświetlenia strony w przeglądarce oraz procentowy współczynnik dostępności danej witryny w określonym czasie.

Spośród ponad 30 stron przebadanych w roku 2000 przez Keynote Systems, najlepiej wypadła Victoriassecret.com, której czas ładowania wyniósł mniej niż jedną sekundą, a serwis Landsend.com uzyskał najwyższy współczynnik dostępności: użytkownicy byli w stanie odwiedzać witrynę przez 99,6% czasu, w którym przeprowadzano badania (5 tygodni).

Najniżej ocenione witryny potrzebowały średnio 7,8 sekundy na wyświetlenie strony głównej i były niedostępne przez około 29% czasu, w którym były przeprowadzane badania.

W porównaniu z rokiem 1999 ogólna wydajność internetowych sklepów wzrosła w okresie Święta Dziękczynienia o 23,94%, w pierwszym tygodniach grudnia o 21,32%, a przeciętny czas potrzebny do wyświetlenia strony głównej wyniósł mniej niż 8 sekund, co stało się w ciągu minionego roku przemysłowym standardem.

www.keynote.com


Zobacz również