Manta Multimedia zmienia swój wizerunek - zmienia logo, stawia na jakość w dobrej cenie

Polska firma Manta Multimedia kontynuuje swoją ofensywę. Po zapowiedziach nowych produktów, teraz zmieniła swoje logo - niedługo zobaczymy je na wszystkich produktach tej firmy. Jest to dobra decyzja, bo dotychczasowy wizerunek Manty (a wiec także i stare logo) kojarzył nam się raczej z niską jakością za niską cenę. Teraz Manta zamierza stawiać na jakość w swoich produktach i nowe logo ma pomóc zmienić stary wizerunek.

Manta Multimedia - nowe logo

Niedawno swoje logo po latach zmienił japoński Funai, również próbując odświeżyć swój wizerunek. Tym śladem poszła też Manta Multimedia zmieniając swoje dotychczasowe logo, a jego nowa odsłona jest minimalistyczna podobnie jak nowe logo Funai.

Manta Multimedia - nowe logo, nowy wizerunek

- Nowy logotyp symbolizuje przede wszystkim nowoczesność i zaawansowanie technologiczne. To również przejaw nowej polityki firmy. Atutem produktów Manty będzie nadal cena i funkcjonalność, jednak będą one wybierane do oferty znacznie staranniej niż dotychczas. Te z bardzo niską ceną trafią do submarek Hawk i Shark, zaś te z logo Manta przejdą długą drogę testów pod kątem funkcjonalności, jakości i nowoczesnych rozwiązań technicznych - powiedział Bogdan Wiciński, szef Manta Multimedia.

Manta Multimedia stawia na dobre produkty

Faktycznie Manta Multimedia ostatnio jest niezwykle aktywna na rynku - pokazała już 3D PMP01 - przenośne 3D bez okularów oraz zapowiedziała pierwsze polskie telewizory 3D.

Manta zmienia wizerunek, ale czy to się uda?

A jak Wam się podoba? Według mnie jest całkiem niezłe. I czy firmie Manta Multimedia uda się porzucić etykietkę producenta taniego sprzętu niskiej jakości? Z doświadczenia wiemy, że nie tak łato zmienić wizerunek, ale z drugiej strony to możliwe. Wystarczy spojrzeć na Samsunga,który w latach 90. nie miał jakiejś wysokiej opinii, a o koreańskich produktach mówiło się w kontekście niskich cen. A dzisiaj... to sami wiemy - Samsung narzuca rozwiązania technologiczne i jest liderem rynku. Trochę czasu to zajęło, ale Samsung wyszedł na swoje i dołączył do peletonu producenta wysokiej jakości innowacyjnych produktów. Wszystko zależy oczywiście nie od promocji czy logo, lecz od faktycznej jakości produktów. Jak będą kiepskie, to żadna kampania wizerunkowa i żadne nowe logo firmie nie pomoże w zmienia wizerunku.


Zobacz również