Microsoft Office Manager 9.0

Ukazała się kolejna wersja Microsoft Office Managera, programu pozwalającego wygodnie przełączać się pomiędzy aplikacjami pakietu Microsoft Office i innymi programami.

Office Manager 9.0 firmy Microsoft to najnowsza wersja narzędzia przeznaczonego dla makowej wersji pakietu Microsoft Office i pozwalająca na wygodne przełączanie się pomiędzy Microsoft Office, a innymi działającymi w tym samym czasie programami.

Microsoft Office Manager tworzy ikonę na pasku menu Mac OS służącą do przełączania się pomiędzy programami oraz oferuje opcję QuickLaunch umożliwiającą uruchamianie programów za pomocą klawiatury. Z kolei opcja QuickSwitch pozwala na przełączanie się pomiędzy już otwartymi i działającymi aplikacjami.

Microsoft Office Manager 9.0 oferuje także możliwość tworzenia w menu, linków do najczęściej używanych programów czy plików oraz opcję ukrywania albo pokazywania wybranych elementów menu dla danego programu czy pliku. Program składa się z panelu kontrolnego Microsoft Office Manager oraz rozszerzania Office Manager Extension i jest dostępny do pobrania z witryny Microsoftu.

www.microsoft.com


Zobacz również