Microsoft w Japonii promuje Xboxa 360 z najgłośniejszymi tytułami gier

Nowa gra serii "Tales" Namco Bandai o tytule "Tales os Vesperia" zadebiutowała w Tokio w czwartkowy poranek. Na premierę przybyły rzesze fanów publikacji z tej kolekcji. Była to także promocja Xbox 360.

Sprzedaż wersji na Xbox 360 rozpoczęła się o 8 rano w Yodobashi Camera w tokijskiej dzielnicy technologicznej Akihabara. Na start sprzedaży czekało ponad dwieście osób. Pierwsza z nich czekała już od środowej nocy.

O 8 rano Yodobashi uruchomiło sprzedaż dla osób kupujących specjalną edycję gry w zestawie z konsolą Microsoftu. Dodatkowo w pudełku znajduje się nakładka z grafiką na obudowę konsoli i bonusowe DVD. Koszt zestawu to ok. 345 dolarów czyli niecałe 38 tys jenów. Samej gry niecałe 8 tys. jenów.

Japonia jest pierwszym krajem, w którym można kupić tę grę. W USA wejdzie ona na rynek 26 sierpnia, a w Europie w pierwszej połowie przyszłego roku. Ten RPG w nowej odsłonie jest kontynuacją tytułów "Tales of Symphonia" i "Tales of the Abyss", a jej bohaterowie wyruszają z zadaniem uratowania ich świata.

Microsoft zdecydowanie stawia na popularne japońskie gry RPG jak "Tales of Vesperia" by popularyzować swą konsolę na tym rynku. Obecnie zajmuje ona odległe trzecie miejsce za konsolami Nintendo Wii i Sony PlayStation 3.

Inna oczekiwana w Japonii gra także zadebiutuje na Xbox 360. Jest to "Infinite Undiscovery" producenta Square Enix, a jej premiera planowana jest na 11 września.

Więcej w materiale wideo.


Zobacz również