Moja Biedronka - czytajcie regulamin

Decydując się na rejestrację w usłudze Moja Biedronka zezwalasz na przekazanie swoich danych pięciu firmom.

Moja Biedronka to zaoferowana kilka tygodni temu karta lojalnościowa Biedronki, która na tę chwilę niewiele oferuje: po zarejestrowaniu klient może liczyć jedynie na szybsze zbieranie naklejek pozwalających na zdobicie pluszaka (Gang Świeżaków). Do niedawna podczas rejestracji należało wypełnić formularz, w którym obowiązkowe pola to imię i numer telefonu, natomiast nieobowiązkowe to nazwisko, adres zamieszkania i adres e-mail. Obecnie obowiązkowe pola pozostały, natomiast dodatkowe nieobowiązkowe pole to adres e-mail.

W sumie jesteśmy więc zobowiązani do podania niewielu informacji. Przed rejestracją zachęcam was jednak do przeczytania regulaminu, a szczególnie punktu 6.8, który brzmi następująco:

Moja Biedronka - wyciąg z regulaminu

Moja Biedronka - wyciąg z regulaminu

Wynika z niego, że wasze dane zostaną przekazane pięciu firmom, wśród których znajdują się: agencja reklamowa, platforma mobilnego marketingu i Call center.

"Liczba tych podmiotów podyktowana jest względami operacyjnymi, związanymi wyłącznie z realizacją działań na rzecz JMP" - tłumaczy Biedronka.

Czytajcie regulaminy

Pamiętaj, aby przy okazji każdej usługi wymagającej rejestracji i podania danych osobowych zapoznać się z regulaminem. To szalenie ważne, abyś świadomie podjął tę decyzję. W przypadku oferty Biedronki narażasz się co najwyżej na telefony z różnymi "świetnymi" propozycjami, lecz pamiętaj, że niekiedy rejestracja wymagająca podania znacznie większego zakresu danych i przeprowadzona "bez głowy" może cię kosztować naprawdę słono. Ponadto powinieneś mieć świadomość, że pozwalać możesz w ten sposób na zdobycie różnym firmom informacji na temat swojego życia: np. przyzwyczajeń, tego co jesz, preferencji seksualnych i chorób.


Zobacz również