Multiplayer w Dragon Age? Dead Space jako FPS?

Zagraniczny portal Kotaku zamieścił dzisiaj na swoich łamach garść plotek na temat ekspansji dwóch ważnych marek firmy Electronic Arts - Dead Space i Dragon Age.

Seria Dead Space na przestrzeni trzech lat doczekała się dwóch głównych części na PS3, X360 i PC, spin-offu na Nintendo Wii (który z biegiem czasu trafił również na PS3), gry logicznej, filmu animowanego, komiksu i książki. Według informatora Kotaku dla EA to wciąż za mało, ponieważ amerykański producent pragnie poszerzyć uniwersum o pierwszoosobową strzelaninę, grę lotniczą ze statkami kosmicznymi oraz coś co określono mianem "Uncharted w kosmosie". Prace nad Dead Space 3, któremu groziła kasacja prawdopodobnie wciąż trwają. Będzie to ostatnia część z Isaaciem Clarkiem w roli głównej, a jej akcja ma się rozgrywać na lodowej planecie Tau Volantis.

Na wokandę wróciła także kwestia implementacji trybu multiplayer do serii Dragon Age. Wygląda na to, że wieloosobowa rozgrywka nie będzie ograniczać się do prostej rozwałki pomiędzy wojownikami, magami i łotrzykami, a zamiast tego gracze podzielą się na dwie walczące ze sobą frakcje - znane klasy postaci i latające, zionące ogniem smoki. Tryb ten będzie zawierał zarówno elementy PvE i PvP, a wszystko śmigać ma na silniku Forstbite 2. Nie sprecyzowano jednak czy multiplayer będzie integralną częścią Dragon Age III, czy też zostanie wydany jako samodzielny projekt.

Zaznaczam, że wszystkie powyżej opisane nowinki, nieważne jak bardzo nieprawdopodobne, pochodzą z nieujawnionego źródła na które powołuje się redakcja Kotaku. Żadne z opisywanych projektów nie zostały oficjalnie potwierdzone i być może w ogóle nie będziemy mieli okazji zobaczyć ich na własne oczy.


Zobacz również