NC+ ostro krytykowana na profilu "Anty nc+". Solorz-Żak może otwierać szampana?

Od kilku dni na rynku dostępna jest nowa platforma cyfrowa NC+. Czy ma szansę go zawojować? Cóż, z pojawiających się dotychczas komentarzy internautów wynika, że nie tylko nie zdobędzie nowych klientów, ale może stracić wielu dotychczasowych korzystających z "enki" i Cyfry+.

21 marca nastąpiło bardzo uroczyste uruchomienie nowej platformy cyfrowej NC+, która powstała z połączenia telewizji n oraz Cyfry+. Oferuje ona 130 kanałów, wśród których 50 nadawanych jest w jakości HD, natomiast jej filar stanowi sześć kanałów Canal+ będących wielkim ukłonem w kierunku wielbicieli filmu (ponad 300 premier filmów i seriali w roku) i sportu (dostępu do Ligi Mistrzów i najlepszych lig europejskich, T-Mobile Ekstraklasy, NBA, sportów walki, żużla i tenisa). Dodatkowo NC+ kusi użytkowników takimi rozwiązaniami, jak Multiroom (do sześciu telewizorów), aplikacja nc+GO (przeznaczona jest na tablety i smartfony, pozwala na oglądanie na żywo kanałów telewizyjnych i zamawianie filmów VOD), serwis muzyczny Music+ WiMP (dostęp do bazy liczącej obecnie 20 milionów utworów) i nowoczesny dekoder MediaBox+ oferujący nagrywarkę, podłączenie do Internetu oraz dysk twardy o pojemności 500 GB.

Ceny zestawów promocyjnych nowej platformy zostały ustalone następująco:

Zestawy promocyjne NC

Zestawy promocyjne NC

Bardzo trudny start

Jak platforma NC+ została przyjęta przez rynek? Po kilku dniach od jej premiery wiemy już, że bardzo źle, o czym świadczą dziesiątki waszych negatywnych komentarzy. Oto kilka z nich:

"za 49.90 w polsacie to mam dwa dekodery jeden familijny extra hd a drugi mini extra hd w tym pierwszym to wszystkie discovery ,viasaty ,bbc full ,history ,da vinci i wiele innych , bajek 9 kanałow i w ogóle jakbym chciał to wziać w nc+ to chyba by wyszło ze 119 zeta a dodam jeszcze że przez piuerwszych 5 mies. mam za darmo to a przez jeden miesiąc to wszystkie hbo cinemaxy i tak dalej" - napisał "jegomość"

"Czy ktoś widział Top Gear na BBC Knowledge po zmianie na ?dobro?. Siadam wieczorem przed TV odnajduje BBC i dowiaduje się nagle ze nie mam uprawnień do odbioru, ciekawe co jeszcze zap!!!dolili sk!!!ysyny żabojady. NC+ rozpoczyna pięknie" - napisał "zdenerwowany"

"Masakra. Jestem abonentem N-ki od 4 lat i do tej pory byłem bardzo zadowolony. Płace 68 zł i mam wszystkie kanały N-Premium + HBO , jednak po tym jak zobaczyłem nową"lepszą" ofertę NC+, to się zalamałem. Za podobny pakiet musiałbym zapłacić 199 zł. Poczekam jeszcze na " telefon od konsultanta" z ofertą specjalną ale najprawdopodobniej się pożegnamy. Polsat oferuje Maxa z HBO za 89zł." - napisał lucky407

Powstaje profil "Anty NC+"

Co więcej, akcja internautów przeniosła się również na Facebooka, gdzie negatywne komentarze wręcz zalały oficjalny profil NC+. Wśród nich przeważały zarzuty dotyczące zbyt wysokich cen (zatrzymanie dotychczasowej oferty wiązać się ma podobno z wyższymi nawet o 50 zł opłatami) oraz małej elastyczności oferty. Tym ciekawiej to wygląda, gdy weźmiemy pod uwagę przedpremierowe zapewnienia, z których wynikało, że nowa platforma zapewni "nową definicję rozrywki" w elastycznych i niskich cenach.

Niestety okazało się, że negatywne wpisy zaczęły znikać, a to mogło się skończyć tylko w jeden niezbyt przyjemny dla NC+ sposób: na Facebooku powstał nowy społecznościowy profil "Anty nc+" mający w momencie pisania tego tekstu już blisko 10 tysięcy "lajków". W jego opisie i informacji możemy przeczytać:

"Jesteśmy grupą zawiedzionych klientów obecnego nC+. Jeżeli Tobie też nie podoba się to w jaki sposób traktują oni klientów to dołącz do nas.

Naszym celem jest pokazanie wszystkim tym, którzy nie mieli okazji zapoznać się jeszcze z nową ofertą nC+ to w jaki sposób taki kolos traktuje swoich klientów. Z dnia na dzień przybywa fanów na koncie facebookowych - obecnie jest ich ponad 9000 - a to dopiero początek. Wczoraj ruszyło nasze oficjalne forum pod adresem www.antyncplus.pl. Przede wszystkim nie podoba nam się to, że wiele informacji nC+ ukrywało do samego końca. Głównym impulsem założenia tego konta było nadmierne usuwanie nieprzychylnych komentarzy odnośnie nowej oferty na oficjalnym profilu nC+ co dotknęło również mnie - ich klienta. My od początku istnienia nie usuneliśmy ani jednego wpisu i nie zamierzamy tego robić. Rażące też jest nierzetelne przygotowanie konsultantów na obsługę klienta oraz śmieszne oferty, które są średnio o 50zł droższe od dotychczasowych. Dziś dodatkowo dowiedzieliśmy się, że migrując MUSIMY podpisywać nową umowę na całe 18 miesięcy. Przecież to są jakieś żarty... Naszym głównym celem jest to, aby nC+ zrozumiało, że popełniło gafę i przyznało się do niej."

Niestety szefowie NC+ nie tylko nic nie wiedzą o żadnej gafie, ale są bardzo zdziwieni tak szeroką krytyką.

"Jestem zaskoczony reakcją mediów i abonentów. Klientom nc+ oferujemy najtańsze pakiety w tej samej cenie co w N czy Cyfrze+, ale programów jest o kilkanaście więcej. Do tego w pakiecie za 59 zł klienci mają już program N Sport HD. Osoby, które dokładnie zapoznają się z naszą ofertą, zrozumieją, że już w podstawowych pakietach mamy bardzo wiele kanałów" - powiedział Julien Verley, prezes NC+.

Solorz może otwierać szampana?

No cóż, jeżeli pan Verley nie otrząśnie się ze stanu zaskoczenia i nie wprowadzi oczekiwanych zmian, nie wróżę platformie NC+ świetlanej przyszłości. Z jej pojawienia cieszy się jednak z pewnością jedna osoba: Zygmunt Solorz-Żak, właściciel Cyfrowego Polsatu.

Z ofertą NC+ zapoznacie się tutaj.


Zobacz również