Nie Apple, lecz Amazon sprzedaje najlepiej oceniane tablety

Według najnowszego badania rynku amerykańskiego tablety firmy Amazon zasłużyły na I miejsce w rankingu zadowolenia konsumentów.

J.D. Power opublikował nowy ranking satysfakcji amerykańskich konsumentów dotyczący internetowych tabletów. Badanie przeprowadzone zostało w okresie marzec-sierpień na grupie około 2700 osób, które oceniały następujące elementy:

- wydajność (udział procentowy dla całej oceny - 28%)

- łatwość obsługi (22%)

- funkcje (22%)

- design (17%)

- cena (11%)

W sumie zdobyć można było maksymalnie 1000 punktów.

Co się okazało?

- ogólne zadowolenie amerykańskich konsumentów pozostało praktycznie na niezmienionym poziomie (820 punktów)

Zobacz również:

- Amazon (po raz pierwszy w historii rankingu) zdetronizował dotychczasowego lidera, czyli firmę Apple

- trzecie miejsce zajął Samsung

Elementy najwyżej oceniane:

- amerykańscy konsumenci w przypadku tabletów Amazon Kindle Fire najwyżej oceniali łatwość obsługi oraz cenę

- w przypadku tabletów Apple iPad najwyższe oceny przyznawali za wydajność i wzornictwo

Na koniec warto dodać, że w poprzednim rankingu Amazon zajął dopiero czwarte miejsce. Ponadto pamiętajmy, że w najnowszym badaniu nie uwzględniono nowych tabletów Apple, modeli iPad Air 2 i mini 3.


Zobacz również