Nowa kampania reklamowa firmy Apple

W ten weekend na stronach firmy Apple ukazała się odpowiedź na ostatnią kampanię reklamową Microsoftu. Producent Maków opublikował dwa bardzo zabawne klipy filmowe, które wyraźnie nawiązują do spotów "I'm a PC".

Pierwszy z klipów nosi nazwę "Słowo na V" (ang. "V Word"). Pokazuje on zabawną sytuację w której aktor odgrywający rolę komputera PC stara się zagłuszyć Maca za każdym razem gdy ten chce wymówić słowo "Vista". Jest to wyraźna analogia do ostatnich działań Microsoftu, gdzie gigant z Redmond dąży do tego by zastąpić termin "Vista" bardziej ogólną nazwą "Windows".

Drugi film pokazuje nam tych samych aktorów w bardzo podobnych rolach. Tym razem komputer PC liczy pieniądze jakie przeznaczy na kampanię reklamową oraz te na naprawę Visty. Mac pyta czemu na udoskonalenie systemu wygospodarowana została tak mała ilość środków. Wtedy, po dłuższym namyśle, PC zgadza się z tą uwagą i decyduje się nie przeznaczać na naprawę nic. Całość ma zostać wydana na kampanię marketingową.

Obydwa filmy w jasny sposób nawiązują do nowych materiałów reklamowych firmy Microsoft. Przez wielu krytyków zostały one uznane, łagodnie mówiąc, za niezbyt dobrze przemyślane. Microsoft wydał sporą ilość pieniędzy na zatrudnienie bardzo znanych aktorów, co nie wszystkim przypadło do gustu.

Zainteresowanych zapraszamy do obejrzenia obydwu nowych filmów:

Zobacz także:

"I'm a PC" - nowa kampania reklamowa Microsoftu

Reklamy "I'm a PC" zrobiono na Makach?


Zobacz również