Opera: za darmo i bez banera

Firma Opera Software, producent popularnej przeglądarki Opera, zdecydowała się na usunięcie z darmowej wersji swojego produktu banera reklamowego. Dzięki temu pełna wersja Opery dostępna jest zarówno bez reklam, jak i bez żadnych opłat licencyjnych.

Program do tej pory dostępny był w dwóch wersjach - darmowej, ale z banerem reklamowym umieszczonym obok paska adresowego oraz płatnej, w której owego banera nie było.

Teraz firma zdecydowała się na scalenie obu wersji - program można pobierać bez opłat i banera. Przedstawiciele Opera Software tłumaczą, że chcą w ten sposób przyciągnąć nowych użytkowników - "Zapraszamy dziś całą społeczność internetową do korzystania z Opery i przekonania się, jak powinno wyglądać surfowanie po sieci. Rezygnacja z banera reklamowego oraz opłaty rejestracyjnej zachęci wielu nowych użytkowników do odkrycia szybkości, bezpieczeństwa i niezrównanej używalności Opery" - tłumaczy Jon S. von Tetzchner, CEO firmy Opera Software.

Przeglądarka dostępna jest w 20 wersjach językowych (w tym również w polskiej).

Więcej informacji: Opera Software.


Zobacz również