Outlook 2007 PL - zarządzanie czasem i informacjami

"Outlook 2007 PL - zarządzanie czasem i informacjami" jest pozycją przeznaczoną dla osób chcących okiełznać biurowy chaos. Mnóstwo maili, wiele zaplanowanych spotkań i zadań do wykonania wymaga systematycznego i skutecznego zarządzania. Witold Wrotek stara się wyjaśnić w jaki sposób wykorzystać do tego aplikację Outlook 2007.

  • Tytuł: Outlook 2007 PL - zarządzanie czasem i informacjami
  • Autor: Witold Wrotek
  • Wydawnictwo: Helion S.A.
  • ISBN: 978-83-246-2271-9
  • Rok wydania: 2010
  • Ilość stron: 128
  • Oprawa: miękka
  • Cena: 27,00 zł

Plusy:

- omówienie wszystkich najważniejszych zagadnień

- dokładne opisy ze sporą ilością zdjęć

Minusy:

- brak podstaw dla najbardziej początkujących użytkowników

Kup książkę Outlook 2007 PL - zarządzanie czasem i informacjami

"Outlook 2007 PL - zarządzanie czasem i informacjami" rozpoczyna się od szczegółowo opisanych sposobów porządkowania napływającej korespondencji (przeglądanie e-maili według wątków czy tworzenie reguł). Trzeba więc na wstępie zaznaczyć, że publikacja ta przeznaczona jest raczej dla osób, które miały już styczność z klientem poczty elektronicznej stworzonym przez firmę Microsoft (wymagana jest przynajmniej podstawowa znajomość obsługi tej aplikacji). Czytelnik ma także możliwość poznania tajników tworzenia szablonów wiadomości, wstawiania do nich tabel, wykresów czy mniej lub bardziej zaawansowanych schematów.

W dalszej części poradnika "Outlook 2007 PL - zarządzanie czasem i informacjami", autor sporo miejsca poświęca wbudowanemu, w omawianą aplikację, kalendarzowi. Znajduje się tu wiele informacji podstawowych jak np. planowanie pojedynczych terminów, akceptowanie spotkań proponowanych przez innych czy też zmiana wyglądu kalendarza. Warto jednak zaznaczyć, że w książce tej nie brakuje także porad dotyczących importowania czy eksportowania dni wolnych oraz przesyłania informacji o urlopie. Kompletnym dopełnieniem wydają się być rozdziały poruszające wątki zarządzania kontaktami (wyczerpująco omówiono tu kwestie tworzenia, wyszukiwania, kopiowania czy grupowania adresów), obsługiwania źródeł danych RSS czy drukowania wiadomości oraz list adresów e-mail.

"Outlook 2007 PL - zarządzanie czasem i informacjami" z pewnością zadowoli osoby chcące skuteczniej organizować swój czas pracy. Książka omawia bowiem wszystkie najważniejsze narzędzia programu pocztowego firmy Microsoft, które są wykorzystywane w pracy. Plusem wydaje się też być poświęcenie sporej ilości miejsca funkcji kalendarza oraz duża liczba zdjęć, które znacznie ułatwiają zrozumienie opisywanych zagadnień.


Zobacz również