PRIVATEER 2 : THE DARKENING

Budzisz się na zapomnianej przez wszystkich kolonii, w odległym systemie. Nic nie pamiętasz - cierpisz na amnezję pourazową. Przebyta kuracja niewiele pomogła. Zostało Ci trochę gotówki, akurat wystarczy na najtańszy statek. Wyruszasz w kosmos by odnaleźć własną tożsamość i tych, którzy tak Cię urządzili. - Tak po trzech latach powraca Privateer. Oficjalny sequel do pierwszej części jest bardziej grą przygodową niż symulatorem kosmicznym połączonym z elementami handlowo-ekonomicznymi. Jest doskonały! Zapomnijcie o Tie Fighterze i Wing Commanderach. Oto gra w której statki kosmiczne wyglądają jak sfilmowane, choć są tworzone przez komputer w czasie rzeczywistym. Kosmos i latające po nim maszyny są jeszcze ładniejsze niż w WC 4, przy skromniejszych wymaganiach sprzętowych. Gra, pełna świetnej jakości sekwencji filmowych FMV, z udziałem kilku niezłych aktorów (Christopher Walken, John Hurt, Mathilda May) wyznacza nowy standard w dziedzinie grafiki. To po prostu trzeba zobaczyć!

Budzisz się na zapomnianej przez wszystkich kolonii, w odległym systemie. Nic nie pamiętasz - cierpisz na amnezję pourazową. Przebyta kuracja niewiele pomogła. Zostało Ci trochę gotówki, akurat wystarczy na najtańszy statek.

Wyruszasz w kosmos by odnaleźć własną tożsamość i tych, którzy tak Cię urządzili. - Tak po trzech latach powraca Privateer. Oficjalny sequel do pierwszej części jest bardziej grą przygodową niż symulatorem kosmicznym połączonym z elementami handlowo-ekonomicznymi. Jest doskonały! Zapomnijcie o Tie Fighterze i Wing Commanderach. Oto gra w której statki kosmiczne wyglądają jak sfilmowane, choć są tworzone przez komputer w czasie rzeczywistym. Kosmos i latające po nim maszyny są jeszcze ładniejsze niż w WC 4, przy skromniejszych wymaganiach sprzętowych. Gra, pełna świetnej jakości sekwencji filmowych FMV, z udziałem kilku niezłych aktorów (Christopher Walken, John Hurt, Mathilda May) wyznacza nowy standard w dziedzinie grafiki. To po prostu trzeba zobaczyć!

Fabuła jest doskonała, niczym scenariusz do dobrego filmu S-F. Ale przecież to właśnie jest film. Ujęcia nakręcone kamerą filmową w prawdziwych dekoracjach, lekko tylko "podkręcone" elektroniką w trakcie montażu, niesamowity dźwięk i muzyka (od techno po chorały gregoriańskie) oraz żywi statyści tworzą niewiarygodną, realistyczną przygodę. Akcja zawiązuje się od razu, już na początku. Nie Musisz tym razem latać kilka miesięcy po wszystkich systemach, wykonując nudne misje przewozowe czy licząc każdy grosik, odkładać ciężko zarobione kredyty na zakup hipernapędu, bez którego nie polecisz do sąsiedniego sektora. W THE DARKENING wyeksponowano wątek adventure; zmieniono system lotów pozaukładowych (brak autopilota, skaczemy między punktami nawigacyjnymi lub korzystamy z kilku płatnych robaczych dziur); nie wozimy towarów sami lecz wynajmujemy statki cargo; mamy do dyspozycji skrzydłowych a przeciwnikom możemy wysyłać wirusy niszczące systemy pokładowe.

Gra jest bardziej mroczna, ma odrobinę tego futurystycznego, cyberpunkowego klimatu niczym z nowel Gibsona i tak wiele wątków że na jej "rozpracowanie" potrzeba kilku tygodni. Dla ułatwienia podpowiem Wam: polećcie na CRIUS, idźcie do szpitala i pogadajcie z doktorem. Bez względu na wynik rozmowy wkrótce po starcie otrzymacie E-MAIL ze wskazówkami co dalej. Forsę najłatwiej zdobyć (200% zarobek) wożąc broń na KARATHIKUS, można też rozwozić piwo z BEX. Do zobaczenia na gwiezdnych szlakach!

Wymagania min.: DX4-100, 8MB RAM, CD-ROM 2X, 40MB HD, SVGA.

Zalecane: PENTIUM 100, 16MB RAM, CD-ROM 4X, SVGA VESA 2.0, JOYSTICK.

Dystrybucja w Polsce: IPS C.G.


Zobacz również