Play zwerbował do promocji kabaret Mumio, który wcześniej reklamował Plusa

Sieć Play będzie od teraz reklamować kilka nowych twarzy. Do Kuby Wojewódzkiego i reszty celebrytów dołączył właśnie kabaret Mumio. To dość ciekawy transfer, ponieważ ten sam zespół przez siedem lat wspierał w działaniach marketingowych bezpośredniego konkurenta swojego dzisiejszego pracodawcy, czyli Plusa.

Kabaret Mumio jest dobrze znany polskim klientom, a reklamy z jego udziałem należały do gatunktu tych, który oglądało się z prawdziwą przyjemnością. Od 2005 do 2012 występował on w spotach sieci Plus, gdzie zgrany zespół raczył widzów niecodziennym humorem. Partnerstwo, mimo darzenia go przez klientów sieci kabaretu bardzo dużą sympatią, dwa lata temu zostało rozwiązane.

Najwidoczniej Plus chciał odświeżyć swoją markę lub był niezadowolony z wyników, ponieważ we współpracę zaangażowała się po wygranym przetargu nowa agencja o nazwie PZL, a kabaret Mumio zostało odsunięty. To rozstanie postanowił wykorzystać teraz najmłodszy operator na naszym rynku, który ściągnął zespół do siebie. Mumio wystąpił w najnowszej reklamie Play. Krótki spot prezentuje scenkę sytuacyjną, w której członkowie kabaretu spotykają się z przedstawicielami sieci i podpisują umowę.

Sieci na to wygląda ostro dziś ze sobą rywalizują. Nowy materiał reklamowy w wykonaniu Mumio cechują absurdalne dialogi, które do złudzenia przypominają ten stary, kultowy wręcz już styl znany z reklam Plusa. Z kolei w niemal tym samym czasie Plus dość wyraźnie nawiązuje w swoich spotach do celebrytów reklamujących fioletowego operatora.


Zobacz również