Rockstar znów na celowniku. Powodem reklama Bully

Najbardziej niepoprawna firma w branży znów borykała się z problemami. Tym razem ze względu na "gloryfikującą przemoc" reklamę gry Bully.

Bully to kolejny produkt znanej wszem i wobec firmy Rockstar. Twórcy takich tytułów jak Grand Theft Auto czy Manhunt postanowili tym razem przejść na inny poziom przemocy. Bully bowiem to symulator życia... szkolnego byczka.

Jak można się domyślić, ciężko zareklamować taką grę nie posługując się obrazkami z przemocy w szkole. To jednak bardzo nie spodobało się widzom brytyjskiej telewizji, którzy obejrzeli zwiastun gry. Do Advertising Standards Authority wpłynęło 31 zgłoszeń od osób domagających się zdjęcia reklamy z wizji.

Organizacja zajmująca się kontrolą reklamy w Wielkiej Brytanii odrzuciła zażalenia. Szum medialny wokół wydarzenia zrobił jednak swoje i po raz kolejny pomógł wypromować produkt wydawany przez Rockstar.

A tak prezentuje się reklama Bully w pełnej okazałości. Brutalna? Wydaje nam się, że nie.


Zobacz również