Samsung Galaxy S5 będzie współpracował z interesującym naręcznym urządzeniem Gear Fit

Naręczne urządzenie Gear Fit to świetnie prezentujący się gadżet, który w odróżnieniu od zegarka Galaxy Gear nie wstyd założyć na rękę.

Firma Samsung wprowadzając na rynek swój pierwszy "inteligentny" zegarek Galaxy Gear nie zyskała uznania w oczach konsumentów, którzy, jak się z czasem okazało, niezbyt byli zainteresowani tym rozwiązaniem. Tuż przed trwającymi właśnie targami MWC w Barcelonie koreański producent zaprezentował kolejną generację "inteligentnych" zegarków - modele Gear 2 i Gear 2 Neo - które bazują na systemie Tizen i w porównaniu do poprzednika doczekały się istotnych zmian. Jedna z nich dotyczy designu (nie są to już "klocki" jak galaxy Gear), natomiast druga żywotności baterii, która powinna sięgać 2-3 dni (do 6 dni przy "sporadycznym użytkowaniu").

Samsung Gear Fit

Okazuje się, że to jednak nie jedyne urządzenia naręczne przygotowane do współpracy z mającym wczoraj premierę smartfonem Galaxy S5. Samsung przedstawił bowiem również sportową opaskę Gear Fit, która bazuje na Tizenie, lecz designem znacznie różni się od modeli Gear 2/2 Neo. Moim zdaniem wygląda naprawdę świetnie:

Urządzenie posiada dotykowy ekran Curved Super AMOLED o przekątnej 1,84 cala i rozdzielczości 432 x 128 pikseli, na którym komunikując się za pośrednictwem technologii Bluetooth 4.0 LE z kompatybilnym smartfonem (np. Galaxy S5; w sumie ma współpracować z 20 urządzeniami z rodziny Galaxy) może prezentować powiadomienia o różnych zdarzeniach (SMS, wiadomość e-mail itp.). Jest wodoszczelne (ma certyfikat IP67), waży 27 gramów, mierzy 23,4 x 57,4 x 11,95 mm i jest zasilane akumulatorem o pojemności 210 mAh pozwalającym podobno na 3-4 dni pracy. Do dyspozycji użytkownika oddaje dodatkowo krokomierz, czujnik tętna, stoper i minutnik, natomiast osoby uprawiające sport z pewnością docenią system poleceń głosowych informujący, czy powinniśmy przyspieszyć, czy też zwolnić wykonując jakieś ćwiczenie.

Co sądzicie o tym urządzeniu? Może się spodobać konsumentom?


Zobacz również