Sanity

Według developerów świat w Sanity jest podobny do tego w filmie Scanners. Mutanty rozwinęły potężne moce psychiczne, które dają im różne zdolności, ale nie tylko. Naturalnie twoim zadaniem będzie ich powstrzymanie. Sprawa byłaby jednak prostsza, gdybyś sam nie był mutantem...

Według developerów świat w Sanity jest podobny do tego w filmie Scanners. Mutanty rozwinęły potężne moce psychiczne, które dają im różne zdolności, ale nie tylko. Wytężone używanie takiej mocy powoduje uszczerbek na ich zdrowiu psychicznym, którego symbolem jest ruchomy słupek. Im mniejszy będzie ten wskaźnik, tym mniejszą będziesz miał kontrolę nad swoją postacią. Gdy skończy ci się zdrowie psychiczne – umrzesz. W jaki sposób? Zwyczajnie - twoja głowa eksploduje...

W trybie gry dla jednego gracza, wcielasz się w pracownika agencji rządowej, pracującej nad powstrzymaniem wściekłych mutantów. Ponieważ sam także jesteś mutantem, rząd zbytnio ci nie ufa i miejsce w którym mieszkasz jest bardzo podobne do więzienia. Podczas 10 misji głównych (30 poziomów), będziesz polował na różnych ważnych ”psychicznych”. W miarę postępów akcji, będziesz zdobywał więcej zdolności i uczył się więcej o pracy agencji, w stylu zbliżonym do X-Files.

Sanity wykorzystuje engine 3D, do stworzenia gry w third person perspecive, dając ci pewną kontrolę nad ustawieniem kamery. Prawdopodobnie będzie można swobodnie nią obracać i robić zbliżenia, lecz samej kamery nie będziemy mogli przemieszczać. Twoje różne zdolności psioniczne będzie można porównać do rzucania czarów w innych grach. Efekt działania tych ”czarów” ma być bardzo widowiskowy i wykorzystywać specjalne efekty 3D. Zobaczymy jak bardzo Monolith dopracuje te smaczki...

Tryb multiplayer będzie się nieco różnić od tego dla samotnego użytkownika. Zdolności w trybie wieloosobowym, będą w pewien sposób opierać się na grze dla jednego gracza, ponieważ będziesz mógł je stamtąd zaeksportować. Naturalnie pojawią się i nowe, a nawet takie, które będzie można ściągnąć z Internetu. Ponieważ każdy gracz będzie przystępował do rozgrywki z własnym zestawem zdolności niektórzy porównują tę możliwość do budowania talii kart. Ciekawe, ciekawe...


Zobacz również