Spółka z grupy CD Projekt atakuje rynek puzzli. Szykuje niespodziankę dla wielbicieli Wiedźmina

Spółka dystrybucyjna z grupy CD Projekt, CDP.pl, zamierza zdobyć znaczącą pozycję na rynku puzzli. Pierwsze cztery zestawy puzzli będą wykorzystywały grafiki związane z grami z serii "Wiedźmin".

CDP.pl to spółka z grupy CD Projekt, która zajmuje się dystrybucją gier komputerowych oraz filmów. Jak się dowiadujemy, postanowiła ona mocno wkroczyć na rynek puzzli rozszerzając swoją ofertę w kategorii "gier bez prądu". Zapowiedziała już też, że jeszcze w tym miesiącu wprowadzi do sprzedaży cztery zestawy kolekcjonerskich puzzli, przy projektowaniu których nawiązano grafikami do gier z serii "Wiedźmin". Ich kluczowe cechy przedstawiają się następująco:

- ekskluzywne, nietypowe pudełka

- 1500 elementów w formacie 85 x 58 cm

- dołączony plakat

- unikatowy klucz pozwalający w przyszłości na udział w specjalnych akcjach promocyjnych oraz odkrycie tajemnicy ukrytej w puzzlach

"Widzę ogromny potencjał w wykorzystaniu grafik z najpopularniejszych gier wideo w ekskluzywnych edycjach puzzli. Cieszę się mogąc wykorzystać nasze kontakty z twórcami gier wideo i umiejętności wydawnicze, aby zaoferować klientom zupełnie nowe produkty - kolekcjonerskie puzzle fantasy!" - powiedział Michał Gembicki, dyrektor zarządzający CDP.pl.

Nowe produkty pojawią się w pierwszej kolejności na półkach sklepów hobbystycznych z całej Polski.


Zobacz również