Star Wars: Republic Commando –szczegóły

Firma LucasArts zdradza kolejne szczegóły na temat nowej strzelaniny osadzonej w świecie Gwiezdnych Wojen pt. Republic Commando. Wraz z informacjami wydawca zaprezentował również pierwsze zrzuty z gry.

Star Wars: Republic Commando jest strzelaniną FPS z elementami gier typu "stealth", w której gracze będą mieli okazję wcielić się w przedstawiciela "sił specjalnych" Republiki. Akcja gry będzie toczyć się w czasie pomiędzy wydarzeniami znanymi z II i III Epizodu sagi Gwiezdnych Wojen, a zadania sił specjalnych będą koncentrować się wokół prób zdemaskowania spisku Sithów.

Kampania w trybie gry pojedynczej składa się z 15 misji, których akcja będzie toczyć się m.in na zniszczonym statku szturmowym Republiki, na planecie Geonosis czy na rodzinnej planecie Wookiego – Kashyyyk. Podczas rozgrywki w Star Wars: Republic Commando poznamy kilka nowych postaci ze świata Star Wars, wśród których na największą uwagę zasługuje Generał Grievous, będący jedną z głównych postaci trzeciego epizodu sagi.

W trakcie gry będziemy dowodzić trzyosobowym zespołem komandosów - system dowodzenia "niegrywalnymi" (NPC) członkami zespołu będzie przypominał ten, znany z Rainbow Six 3. Zadania komandosów będą obejmowały m.in. infiltrację placówek wroga, wykradanie danych, zabójstwa, sabotaż czy zwiad. Podstawowym uzbrojeniem każdego komandosa jest karabin laserowy DC-17m z wyposażeniem dodatkowym, które umożliwia przekształcenie go w broń snajperską lub przeciwpancerną. Jak na znakomicie wyszkolonych komandosów przystało, członkowie elitarnej jednostki Republiki będą mogli również wykorzystywać broń porzuconą przez ich wrogów.

Gra zostanie wydana w wersjach na komputery osobiste i konsolę Xbox. Premiera Star Wars: Republic Commando przewidziana jest na koniec 2004 roku.


Zobacz również