The Sims 2 Open for Business bez tajemnc!

Po dodatkach do gry The Sims 2, które pozwoliły nam zabrać je na uniwersytet, a potem do miasta na nocne hulanki, teraz przyszedł czas na rzecz znacznie poważniejszą - simy wkraczają bowiem w świat biznesu. Nowe rozszerzenie zatytułowane "The Sims 2 Open for Business" ma trafić do sklepów na początku marca, tymczasem zapraszamy do przeczytania wywiadu z Donaldem Laabsem, w którym zdradza on sekrety powstawania najnowszego dodatku.

Don Laabs - producent odpowiedzialny za The Sims 2 Open for Business

Don Laabs - producent odpowiedzialny za The Sims 2 Open for Business

Dodatek "The Sims 2: Open for Business" pozwoli postaciom stworzyć i poprowadzić własną firmę. Czekają na nie trudne decyzje inwestycyjne, poszukiwanie i zatrudnianie utalentowanych pracowników. Możliwości jest wiele - od kwiaciarni, po super nowoczesną fabrykę robotów! Specjalnie dla GameStara Online na temat nowego rozszerzenia mówi Don Laabs - producent odpowiedzialny za powstanie "The Sims 2: Open for Business" Nie zapomnijcie również zajrzeć do IDG TV, gdzie znaleźć można nagranie wideo z przeprowadzonej rozmowy oraz trailery gry (można je również pobrać z naszego serwera FTP)

Gamestar Online: Ile osób pracuje w zespole tworzącym najnowszy dodatek? Od jak dawna pracujecie nad nim?

Donald Laabs: Zespół jest dość liczny - pamiętaj, że to już trzeci dodatek tworzony przez nas zespół. Projektowanie i prace przedprodukcyjne ruszyły na długo przed ukończeniem "Nightlife" - poprzedniego dodatku do gry. Generalnie wszystkie dodatki tworzy ten sam zespół - nie tworzymy oddzielnych teamów dla poszczególnych rozszerzeń.

GS Online: Ile godzin zabawy zapewni nowy dodatek?

DL: W przypadku "The Sims" jest to dość otwarte pytanie. Dowiedzieliśmy się bowiem, że gracze bawią się simsami na wiele różnorodnych sposobów - nasza produkcja oferuje graczom bogaty wachlarz opcji rozgrywki. Rozgrywka w "The Sims 2" bardziej przypomina zabawę w piaskownicy, niż gry komputerowe z ogrniczonym czasem gry. "The Sims" to gra bez sprecyzowanego zakończenia - jak długo będzie trwać rozgrywka zależy tylko od wyobraźni graczy.

GS Online: Która z profesji dostępnych w "Open for Business" uznałbyś za najbardziej niecodzienną?

DL: Myślę, że najdziwniejszą profesję czy firmę dopiero będziemy mieli okazję poznać - na razie taka jeszcze nie powstała. Mamy wśród przedmiotów dostępnych grze coś takiego, jak "Elektroniczna maszyna biletowa", która będzie przynosić nam dochód, jeśli tylko zapewnimy jej stały dopływ klientów, czyli dowolną usługę, za którą będą gotowi zapłacić. Maszyna ta przy niewielkim wysiłku pozwala zarabiać na rozmaitych usługach - nawet tych, najbardziej absurdalnych. Można, na przykład, otworzyć salę TV, w której klienci będą płacić za czas spędzony przed telewizorem; można też udostępniać odpłatnie toaletę. "Open for Business" jest pod tym względem bardzo elastyczny i daje wiele najróżniejszych możliwości. Dla tego też uważam, że najdziwniejsza profesja jeszcze się nie pojawiła - zapewne niebawem narodzi się ona w kreatywnym umyśle jakiegoś gracza, który postawił zbadać wszystkie opcje i możliwości oferowane przez "The Sims 2: Open for Business".


Zobacz również