Trzy razy Cyberkreatura dla artegence

Laureatem zakończonego w ubiegłą sobotę Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy- Kreatura została agencja artegence (dawniej 3dart.com), uhonorowana trzema Cyberkreaturami za dokonania na rynku mediów interaktywnych.

Rozdane podczas sobotniej gali Cyberkreatury - nagrody Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy - Kreatura w kategorii mediów interaktywnych - ponownie trafiły do twórców z agencji artegence (wcześniej 3dart.com), których cztery projekty zostały nagrodzone przez organizatorów konkursu, w tym trzy Cyberkreaturami - rok temu 3dart.com zdobyła także trzy nagrody, w tym Grand Prix za kreację frugo.pl. 'Cieszy nas, że utrwaliliśmy swą silną pozycję w czołówce polskich agencji interaktywnych', komentuje zdobycie aż trzech głównych nagród CEO Artur Gortych, 'Osiągnięty przez nas cel jest dowodem na to, iż przyjęta strategia koncentrująca się w stopniu szczególnym na kreacji jest jak najbardziej słuszna. Kreacja będzie też tym czynnikiem, na którym będziemy koncentrować się także w przyszłości', dodaje.

W kategorii B2B (business-to-business) nagrodzony Cyberkreaturą został serwis korporacyjny artegence - za błyskotliwą kreację, nowatorską formułę i skuteczny sposób komunikowania. Witryna wykonana została w oparciu o zasady języka GVL (Global Visual Language), którego celem jest komunikacja na poziomie oryginalnej mieszanki obrazu, ruchu i dźwięku oraz szybkim 'skanowaniu' zawartości. Internauci odbierają bowiem podawany im przekaz jako swoistą mieszankę tekstu i obrazu i raczej skanują treść, niż dokładnie ją czytają. Jeśli tekstu jest zbyt wiele lub jest on wizualnie zbyt zblokowany, odbiór staje się niezwykle trudny.

W kategorii marketing B2C (business-to-consumer) zwyciężyła flashowa witryna 'Taxi2' promująca film Luca Bessona. Motywem przewodnim serwisu jest zręcznościowa gra, będąca wyścigiem taksówkarzy, która stanowi wejście do pełnego niespodzianek projektu. Całe menu serwisu zostało skonstruowane tak, aby dwie ostatnie jego zakładki były normalnie nieaktywne. Można je odblokować tylko w jeden sposób: biorąc udział w wyścigu. Przyjemność daje odkrywanie i eksplorowanie, nie zaś tak, jak w serwisach korporacyjnych, reguły i porządek.

Natomiast w kategorii kampanii reklamowych BtoC wygrała kreacja banerowa PTE AIG - kampania wizerunkowa skierowana do ludzi młodych, którzy w niedalekiej przyszłości staną przed wyborem towarzystwa emerytalnego. Jej celem była promocja nowoczesnego wizerunku Towarzystwa AIG oraz zainteresowanie usługami potencjalnej grupy docelowej. Główna osią kampanii stała się gra, w której Interneuta musiał w ciągu 3 minut przejść jak największy dystans i pobić rekord najsłynniejszego polskiego chodziarza - Roberta Korzeniowskiego. Swoje wyniki można było zapisywać na specjalnej liście rankingowej.

Ostatnią wyróżnioną kreacją artegence został największy polski portal filmowy filmweb.pl. Obecnie filmweb.pl dostępny jest przez WWW oraz WAP. Na łamach serwisu znajduje się repertuar kin ponad 130 miast Polski, profesjonalne recenzje, felietony, analizy oraz najświeższe wydarzenia ze świata filmu. Serwis posiada także największą bazę danych Polsce - ponad 11 tysięcy tytułów i ponad 26 tysięcy nazwisk ludzi kina.

http://www.artegence.com


Zobacz również