Tylko dla mężczyzn

Playboy.com postanowił poszerzyć sieciową ofertę i wykupił serwis Rouze.com, specjalizujący się również w dostarczaniu materiałów erotycznych.

Znana większości internautów firma Playboy.com wykupiła internetowy serwis o podobnej tematyce - Rouze.com - w celu rozbudowy własnej sieciowej oferty oraz przyciągnięcia większej liczby widzów. Oprócz zdjęć, Playboy.com ma zamiar prezentować na swoim serwisie także erotyczne filmy i coraz bardziej popularne gry wideo z udziałem roznegliżowanych pań. Szefowa Playboya i córka założyciela firmy, Christie Hefner, uważała dotąd, że "Playboy.com to tylko niewielki dodatek do całego koncernu". Ostatnio jednak zmieniła zdanie i twierdzi, że "papierowy magazyn to już nie to samo, co w czasach mojego ojca, czyli 50 lat temu".

Tylko w styczniu zwiększono o 20% wydatki na promocję elektronicznej wersji magazynu - do kwoty 50 mln USD. Z płatnych subskrypcji Playboy Cyber Club korzysta obecnie ok. 37 tys. osób. Bezpłatne strony odwiedziło w grudniu 112 mln internautów, z czego aż 16 mln uczyniło to po raz pierwszy. Dla porównania - nakład magazynu papierowego wynosi "tylko" 3,2 mln egzemplarzy.

Według Christie Hefner, Playboy nastawia się teraz na "młodych, wyrafinowanych, wykształconych i bogatych mężczyzn. A to oznacza duże zyski - zarówno bezpośrednio z subskrypcji, sprzedaży artykułów tylko dla dorosłych, jak i z reklam banerowych".


Zobacz również