Użytkownicy do Nikona: Chcemy, aby traktowano nas poważnie!

Kilka tygodni temu w Internecie zagościła nowa strona polishnikonservice.com. Stworzona ona została z myślą o osobach, które narzekają na obsługę polskiego serwisu Nikona. Obecnie pojawił się na niej list otwarty, w którym użytkownicy aparatów tej japońskiej firmy piszą m.in.: "chcemy szybkich i sprawnych napraw, traktowania klientów serwisu w taki sposób, w jaki my traktujemy markę Nikon, której zawierzyliśmy i jesteśmy wierni".

PC World Testy - aparaty kompaktowe, lustrzanki.

Serwis PolishNikonService.com pojawił się w Internecie kilka tygodni temu. Można na nim znaleźć przede wszystkim opisy nieprzyjemnych przygód, których doświadczyły osoby oddające sprzęt Nikona do naprawy. Obecnie na stronie pojawił się list otwarty, w którym użytkownicy żądają szybkich i sprawnych napraw oraz traktowania klientów serwisu w taki sposób w jaki oni traktują markę Nikon. Ponadto proszą o rozważenie szeregu innych postulatów, wśród których znalazły się m.in. "ujednolicenie i egzekwowanie procedur serwisowych" oraz "poprawa komunikacji miedzy serwisem a klientem".

W liście możemy również przeczytać: "Uczestnicy zbiorowego manifestu na PolishNikonService.com nie mają w zamiarze oczerniania serwisu. To serwis sam sobie zapracował na taką opinię. Mamy też nadzieję że apel ten zostanie potraktowany poważniej niż dotychczasowe prośby o pomoc na forach internetowych i spotka się z zauważalna reakcją ze strony Nikona".

Serwis PolishNikonService.com czeka na odpowiedź firmy Nikon.

Osoby chcące zapoznać się z pełną wersją listu otwartego mogą znaleźć go pod tym adresem.


Zobacz również