Wiedźmin 3: Dziki Gon na GDC 2014 i technologia Nvidia HairWorks

Polska gra od studia CD Projekt RED posłużyła w trakcie imprezy o nazwie Game Developers Conference 2014 za demo technologiczne nowej technologii firmy Nvidia. Wiedźmin 3: Dziki Gon został wykorzystany do pokazania możliwości Nvidia HairWorks.

Wiedźmin 3: Dziki Gon to zwieńczenie trylogii opowiadającej o przygodach Geralta z Rivii, czyli łowcy potworów wykreowanego przez Andrzeja Sapkowskiego na potrzeby książkowej sagi. Obie do tej pory stworzone przez polskich programistów części serii zdobywały uznanie na całym świecie. Nie inaczej jest w przypadku trzeciej odsłony Wiedźmina, która wzbudza emocje jeszcze przed premierą.

Nowa polska gra cRPG od CD Projekt RED zaprezentowała się bardzo dobrze w trakcie Game Developers Conference. Impreza odbyła się w San Francisco, a w jej trakcie Nvidia wykorzystała Wiedźmina do prezentacji swojej technologii o nazwie Nvidia HairWorks (która jest następcą prezentowanej w 2012 roku pokazówki Nvidia Fur).

Nvidia pracuje nad tym, żeby w grach realistycznie oddać zachowanie zwierzęcego futra i sierści w różnych warunkach. Osadzona w fantastycznej krainie, zbliżonej do naszego średniowiecza, gra Wiedźmin 3: Dziki Gon wydaje się idealną produkcją do tego celu. Programiści Nvidii chwalili się efektami swojej pracy w postaci realistycznego potwora i klaczy wiedźmina o wdzięcznym imieniu płotka, a nowa technologia ma pozwolić na renderowanie jeszcze lepszych fryzur postaci, liści falujących na wietrze itp.

Co istotne, efekty wygenerowane przez Nvidia HairWorks będą dostępne dla graczy niezależnie od tego, jaką platformę sprzętową wybiorą.

źródło: dsogaming.com


Zobacz również