Wirtualny bank po polsku

Realizowany przez firmę AMG.net projekt mBank zdobył Boomeranga, prestiżową nagrodę przyznawaną za osiągnięcia w dziedzinie marketingu bezpośredniego.

Pierwszy polski bank funkcjonujący wyłącznie w Internecie mBank, skonstruowany i utrzymywany przez firmę AMG.net zdobył nagrodę Boomeranga w konkursie organizowanym przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego [SMB]. Organizatorzy konkursu bardzo wysoko ocenili strony internetowe banku [www.mBank.com.pl] oraz skuteczność kampanii reklamowej [w ciągu pierwszych trzech miesięcy rachunek w mBanku otworzyło 45 tysięcy klientów]. mBank to pierwszy bank w Polsce, który zrezygnował z utrzymywania kosztownych placówek obsługujących klientów, a wszystkie operacje dokonuje się na jego stronach internetowych.

Tegoroczny Boomerang jest kolejnym, który trafił do AMG.net. W pierwszej edycji konkursu (w 1999 roku), w kategorii Nowe Media, nagrodzony został serwis internetowy www.rainbowtours.com.pl.

Międzynarodowy Konkurs Marketingu Bezpośredniego Boomerang promuje wysokie standardy marketingu bezpośredniego i wyróżnia najlepsze kampanie. Dwunastoosobowe jury konkursu, skupiające głównie przedstawicieli czołowych polskich i zagranicznych agencji reklamowych i domów mediowych, ocenia m.in. efektywność zgłaszanych kampanii, jakość kreacji, dobór grupy docelowej, realizację kampanii, jakość materiałów promocyjnych oraz zastosowanie właściwych środków marketingu bezpośredniego.

www.mBank.com.pl


Zobacz również