Wtorkowy Przegląd Prasy

Trzy firmy chcą tworzyć Podkarpacki System Informacji Medycznej… UPC Polska w I kw. 2013: duży udział w rynku Internetu… Nju.mobile budzi rynek… Motorola oskarżona o praktyki monopolistyczne… Yahoo! zablokowane we Francji. To katastrofalne przesłanie… Koniec Polskiej Telefonii Cyfrowej. Zmieni nazwę na T-Mobile Polska… Google Glass zmieszane z błotem… Nietypowa kampania UNICEF: facebookowe lajki nie ratują życia… Google wprowadzi płatne kanały na YouTube…

COMPUTERWOLRD

Młodzi pracownicy mailują i smsują w pracy na prywatnych urządzeniach

Jak pokazał raport Ericsson ConsumerLab, młodzi specjaliści w wieku 22-29 lat należący do pokolenia Milenium polegają na swoich własnych urządzeniach nie tylko w życiu prywatnym ale również w pracy. Raport pokazuje, że prywatne urządzenia w celach służbowych są najczęściej wykorzystywane do mailowania (47%), smsowania (36%) i wykonywania połączeń głosowych (39%).

RZECZPOSPOLITA

UPC Polska w I kw. 2013: duży udział w rynku Internetu

W zasięgu sieci UPC Polska w końcu marca br. było 2,67 mln gospodarstw domowych, o kilka tys. więcej niż w grudniu ub.r.

Nju.mobile budzi rynek

Kolejni operatorzy komórkowi modyfikują taryfy kierowane do młodych osób.

Motorola oskarżona o praktyki monopolistyczne

Należąca do Googla Motorola Mobility wykorzystuje swoją dominującą pozycję na rynku, blokując konkurencji dostęp do patentów - uważają przedstawiciele Unii Europejskiej i rozpoczynają śledztwo przeciwko firmie. Jeśli KE uzna, że Motorola naruszyła unijne przepisy może jej grozić grzywna w wysokości do 10 procent rocznych światowych zysków.

Yahoo! zablokowane we Francji. To katastrofalne przesłanie

Storpedowanie przez francuski rząd planów Yahoo!, które chciało przejąć spółkę Dailymotion, konkurenta YouTube, wywołało burzę.

GAZETA PRAWNA

Koniec Polskiej Telefonii Cyfrowej. Zmieni nazwę na T-Mobile Polska

Polska Telefonia Cyfrowa (PTC), operator sieci T-Mobile, zmieni nazwę na T-Mobile Polska pod koniec maja br., podała spółka w komunikacie.

WYBORCZA.BIZ

Nietypowa kampania UNICEF: facebookowe lajki nie ratują życia

Szwedzki oddział organizacji postanowił przypomnieć, że klikanie w internecie nie pomoże jej kupować szczepionek dla potrzebujących dzieci.

PULS BIZNESU

Google Glass zmieszane z błotem

Technologiczny świat jest zgodny: okulary Googla’a są przyszłością, ale nikt ich nie lubi.

Google wprowadzi płatne kanały na YouTube

Google chce wprowadzić opłaty za subskrypcję niektórych specjalistycznych kanałów na YouTube, by poszerzyć ofertę i zyskać nowe źródło dochodów, informuje "Financial Times".

Trzy firmy chcą tworzyć Podkarpacki System Informacji Medycznej

Trzy oferty wpłynęły w przetargu na wybór wykonawcy Podkarpackiego Systemu Informacji Medycznej (PSIM). Najtańsza oferta wynosi prawie 59,4 mln zł; najdroższa - ponad 66,5 mln zł. Podpisanie umowy ze zwycięzcą przetargu planowane jest na III kwartał br.


Zobacz również