Xbox 360 psuje się częściej niż produkty konkurencji

Konsole Xbox 360 psują się znacznie częściej niż produkty konkurencji - tak przynajmniej wynika z doniesień serwisu Game Informer.

Serwis Game Informer powołując się na ankietę, którą przeprowadził wśród 5000 użytkowników konsol twierdzi, że największą awaryjnością cechuje się produkt Microsoftu. Aż 54,2% właścicieli Xbox’a 360 przyznało bowiem, że było zmuszonych oddać swój sprzęt do naprawy. W przypadku rozwiązań konkurencji - Playstation 3 i Wii - odsetek ten był znacznie mniejszy i wyniósł (odpowiednio) 10% i 6,8%. Ponadto respondenci zwracali uwagę na fakt, że czas oczekiwania na naprawę/wymianę wadliwego urządzenia jest w przypadku giganta z Redmond najdłuższy i sięga niekiedy miesiąca (PS3, Wii - średnio ok. tygodnia).

Warto jednak zaznaczyć, że najmniej awaryjny sprzęt - Wii - jest również najrzadziej użytkowany - średnio niespełna godzinę dziennie. Pozostałe konsole natomiast dostarczają swoim właścicielom w ciągu dnia od 3 do 5 godzin rozrywki.

Co interesujące, zaledwie 3,8% użytkowników Xbox’ów przyznało, że nigdy więcej nie kupi sprzętu Microsoftu ze względu na jego dużą awaryjność.


Zobacz również