Zyski w górę

Przewidywania Jupiter Communications dotyczące reklamy w Internecie.

Eksperci z Jupiter Communications przewidują, iż w roku 2005 obroty firm zajmujących się reklamą w Internecie osiągną 16,5 mld USD. Jak twierdzą analitycy rynkowi, kampanie głównie firm internetowych, które są dziś prowadzone w prasie czy telewizji, zostaną przeniesione do sieci. To medium jest bowiem bardzo efektywne, a jednocześnie reklamy online będą trafiały właśnie do zainteresowanych osób - internautów.

Według badań przeprowadzonych przez Jupiter Communications w ciągu najbliższego roku aż 73% reklamodawców zwiększy wydatki na promocję w Internecie. Użytkownicy będą więc oglądać coraz więcej sieciowych banerów. Do 2005 roku obroty na rynku sieciowych reklam mają wzrastać rocznie o 30%. Według przewidywań na promocję w sieci firmy będą przeznaczać około 8% budżetów reklamowych.


Zobacz również