e-ksiegarnia w księgarni

Barnes & Noble, największy konkurent Amazon.com, zamierza ściślej zintegrować sklepy internetowe z siecią tradycyjnych księgarni.

W czwartek Barnes & Nobles przedstawił plany większej integracji serwisu internetowego z siecią swoich księgarni i magazynów, co umożliwi klientom zwrot produktów zakupionych online w "rzeczywistych" sklepach.

We wszystkich swoich punktach sprzedaży B&N zamierza także zainstalować "kioski internetowe", w których klienci będą mogli zamówić interesujące ich pozycje na witrynie barnesandnoble.com, jeżeli nie znajdą ich na sklepowych półkach. Klienci zamawiający w ten sposób będą mieli możliwość zapłaty kartą kredytową, czekiem lub gotówką i oczywiście będą mogli wybrać dowolne miejsce dostawy. Może to być dom, biuro lub jedna z księgarni, gdzie nie płacąc za przesyłkę klienci będą mogli sami odebrać towar.

W Polsce podobnego typu usługi od momentu uruchomienia sklepu internetowego oferuje EMPiK. Wybrany produkt można zamówić online i odebrać w najbliższym punkcie sprzedaży, nie płacąc za przesyłkę.


Zobacz również