eCommerce Standard 2012 to jedna z największych w Polsce konferencji e-commerce

W dniach 27-28 września w warszawskim Holiday Inn spotkają się praktycy i teoretycy rynku internetowego na szóstej konferencji Internet Standard poświęconej eCommerce.

Pokazane zostaną także wyniki badania branży eCommerce. Dwudniowa konferencja podzielona została na sesje tematyczne w ramach których prelegenci z branży e commerce oraz związanych z handlem internetowym zaprezentują case study konkretnych przypadków oraz wyniki badań i opiszą sytuację na rynku.

Technologia

W ramach sesji technologicznej omawiana będzie skuteczność reklamy internetowej i nowe rozwiązania, pozwalające zwiększyć jej efektywność.

Jednak kliknięcia są wciąż jedyną skuteczną metodą mierzenia skuteczności reklamy internetowej. Mateusz Ogonowski z Conversion przedstawi na przykładzie sklepu odzieżowego Answear.com testy i pracę nad ulepszaniem strony internetowej i jak na te zmiany zareagowali klienci.

Na temat ulepszania samych kreacji reklamowych i efektów wykorzystania zautomatyzowanych systemów tworzących banery opowie Przemysław Bartkowiak z Revenue Alley, który zaprezentuje przykłady wykorzystania systemu AdCarousel.

Rynek

Podczas sesji poświęconej trendom rynkowym Anna Piętka opowie o rynku sklepów subskrypcyjnych, które w zamian za abonament oferują cykliczne dostawy produktów. W tym modelu można sprzedawać zarówno kawę i wodę mineralną, jak i buty czy wino.

O wprowadzaniu na polski rynek DaWandy, portalu z designerskimi przedmiotami, który ma ambicję rywalizować z sieciówkami, takimi jak H&M czy C&A będzie można usłyszeć na prelekcji Marcina Szałka, dyrektora polskiego oddziału portalu.

Prelegenci rozprawią się także z mitami, które narosły wokół wykorzystania Facebooka w eCommerce. Yuri Drabent z agencji Lubię To odpowie, czy hasło "Facebook sprzedaje" sprawdza się w 2012 roku. Dokładnie o handlu na Facebooku opowiedzą Michał Juda i Jan Stasz, właściciele platformy modowej Showroom, która jako jeden z niewielu sklepów prowadzi skuteczną sprzedaż poprzez portal społecznościowy. I wiele innych

Podczas nadchodzącej konferencji będą też sesje poświęcone segmentowi B2B oraz Finansom. Na temat działalności eCommerce w B2B opowie Jacek Ostrowski, założyciel i dyrektor zarządzający w Yellow Octopus Ltd. Sklep internetowy kierujący swoją ofertę do klienta biznesowego otrzymał niedawno prestiżową nagrodę Queen’s Awards for Enterprise od angielskiej królowej.

Na sesji finanse omówiona zostanie lojalizacja konsumentów w sklepie między innymi poprzez program afiliacyjny, o czym opowie Łukasz Sulik z ClickAd.

Tomasz Karwatka z Divante.pl na przykładach między innymi Intersportu i Praktikera opowie o planowaniu budżetu dla projektów eCommerce.

Pełen program konferencji można przeczytać na stronie internetowej konferencji. Tam też można zakupić wejściówki i sprawdzić lokalizację.


Zobacz również