iTunes bije filmowe rekordy

Koncern Apple poinformował, że w ciągu pierwszych 55 dni, które minęły od zaoferowania klientom serwisu iTunes Music Store możliwości kupowania klipów wideo, sprzedano ich już ponad 3 miliony.

Przedstawiciele firmy przypomnieli, że pierwszy milion plików sprzedany został po 19 dniach. W pierwszych tygodniach średnia dzienna sprzedaż klipów wideo wynosiła 52,6 tys. - później ta liczba zwiększyła się do 54,5 tys. W głównej mierze jest to zasługa stałego rozszerzania się katalogu materiałów wideo dostępnych w iTunes Music Store.

Większość plików dostępnych w sekcji wideo iTunes kosztuje 1,99 USD. Wśród nich znajdują się m.in. teledyski muzyczne, krótkie filmy wyprodukowane w wytwórni Pixar oraz odcinki seriali "Lost" i "Desperate Housewives". Steve Jobs, szef Apple'a, zapowiedział ostatnio stałe poszerzenie asortymentu wideo (w tej chwili serwis oferuje ponad 2 tys. plików).

Więcej informacji: iTunes Music Store.


Zobacz również